Új jelszó kérése

Kategóriák

TOP termékek

Termékajánló

Szállítási információk

dpd_futar

Partnereink

Tanúsítvány

SSL Certificate

Kövess a Facebookon

Fizetési megoldás

Termék részletek



Naturfood Bio Kesudió 100g

Naturfood Bio Kesudió 100g
710 Ft710

Naturfood Bio Kesudió 100g

 

A kesudió az olajos magvak közé tartozik és kiemelkedő egészségügyi hatásai vannak. A kesudióban található legfontosabb vitaminok, elemek: B2, B3, B6, vitamin, biotin, folsav, jód, mangán, magnézium, kálium, kalcium, vas, szelén és cink.

  

  


Szállítási információk >>

 

 

  • A kesudió gazdag B vitaminokban, melyek segítenek az idegek és izmok megfelelő működésében, és szabályozzák az étvágyat.

     

    A kesudió természetes jódforrás, melyet azért érdemes a jód pótlása céljából fogyasztani, mert Magyarország jódban szegény terület, ezért ahogyan tudjuk, pótoljuk a jódot. A kesudió fogyasztásával jódot is juttatunk a szervezetbe, mely a jódhiányból fakadó betegségek megelőzését szolgálja.

     

    A kesudió gazdag magnéziumban, ami idegesség esetén nyugtatóan hat, egy komoly vizsga előtt elrágcsálni egy marék kesudiót mentőöv lehet. Nyugtató hatása érvényes a pihentető alvás megteremtésekor is, amikor valaki feszült, ingerült lefekvés előtt, 10-15 szem kesudió elfogyasztása után megnyugszik, és másnap kipihenten ébred.

     

    A kesudió gazdag cinkben, ami az immunrendszer helyes működéséhez szükséges, meghűléses időszakokban a cinket pótolhatjuk táplálékkiegészítő készítményekkel, melyek segítenek a betegség gyors leküzdésében, de a kesudió fogyasztásával természetes módon vértezhetjük fel immunrendszerünket a kórokozókkal szemben.

     

    A kesudió gazdag kalciumban, a csontok építőkövét jelentő ásványi anyagban. Éppen ezért a csontritkulás megelőzése céljából is fogyasztható a kesudió.

     

    Emellett gazdag vasban, mely a vashiánnyal küzdők számára nyújthat megoldást.

     

    A kesudió tartalmaz olyan zsírsavakat, melyek a koleszterin szintet csökkentik.

     

    A legújabb kutatások a kesudió fogyókúrára gyakorolt jótékony hatásáról számolnak be, miszerint a rendszeres kesudió fogyasztás csökkenti az éhségérzetet, ezáltal kevesebbet eszik a fogyni vágyó.

     

    Kiváló magában, müzlibe, kásába keverve, desszertekhez, darálva vagy pirítva

     

    Elkészítése: a kesudiót receptekben bármilyen dió helyettesítésére is használhatjuk. Vagy pirítsuk 10-15 percig sütőben.

     

    A kesudió nem tartalmaz koleszterint, candida diéta során is fogyasztható

     

    Tápanyagtartalom 100g-ban átlagosan: 2377kJ / 572kcal, Fehérje 20,6, Szénhidrát 30,5 ebből cukor -, Zsír 42,2g, Telített zsírsavak 9,1g, Élelmi rost 2,9g, Nátrium 14g.

Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.