Új jelszó kérése

Kategóriák

Kövess a Facebookon

Ország boltja szavazás 2018, Szavazz ránk te is!

 

 

TOP termékek

Termékajánló

Szállítási információk

Partnereink

Tanúsítvány

SSL Certificate

Fizetési megoldás

Termék részletek



Clipper Bio Instant forró Csokoládé 250g

Clipper Bio Instant forró Csokoládé 250g
  • Clipper Bio Instant forró Csokoládé 250g
  • Clipper Bio Instant forró Csokoládé 250g
  • Clipper Bio Instant forró Csokoládé 250g
1 510 Ft
Egységár: 6 040 Ft/kg

Clipper Bio Instant forró Csokoládé 250g

  

Legyen ősz vagy tél, ilyenkor jól esik egy meleg ital és ha édességre vágysz a legjobb választás egy pohár forró csokoládé. Nincs is annál jobb érzés, mint  otthonod melegében kipihenni a nap fáradalmait ennek az ínycsiklandozó finomságnak a társaságában, amely lehet habos, fahéjjal enyhén megszórva, vagy fel is dobhatod egy-két pillecukorral. 

 

Bújj össze kedveseddel, vagy hívd át barátaidat és fokozzátok a hangulatot ezzel a boldogság bombával.

 

 

  


Szállítási információk >>

 

 

  • Prémium minőségű forró csoki a Clippertől! Csak adj hozzá forró tejet, és máris kortyolhatod a gazdag aromájú, sűrű és finom italt. A remek ízek mellett tiéd lehet az a megnyugtató érzés is, hogy támogatod az igazságos kereskedelmet (a Clipper ugyanis tagja a Fair Trade közösségnek), ráadásul semmilyen mesterséges adalék, színezék, tartósítószer sem kerül szervezetedbe!

     

    Összetevők: bio cukor, bio kakaó (40%). Felhasználási javaslat: 3-4 kávéskanál csokit keverjen el kevés hideg tejben, majd öntse le forró tejjel.

     

    Fairtrade termék. A gyarmati élvezeti cikkekre (pl. kávé, kakaó, banán), kézműves termékekre valamint egyes ruházati cikkekre kiterjedő méltányos kereskedelem célja, a magasabb felvásárlói ár mellett jobb megélhetési feltételek biztosítása a bevett világpiaci rendszer által hátrányos helyzetbe kényszerített termelők számára, valamint az emberjogi és környezetvédelmi szempontok érvényre juttatása a termelés során. A fair trade lényege, hogy az importőrök, akik gyakran a forgalmazók is, közvetlenül a harmadik világbeli kistermelőktől, termelőszövetkezetektől szerzik be az árut, ezzel is csökkentve a termékre tevődő árrést. Így a bevétel mintegy 28 százaléka jut a termelőhöz, szemben a "normál" kereskedelmi formák 10-12 százalékával.